Direktlänk till inlägg 4 mars 2008

BREAKING NEWS!!

Av Sandra - 4 mars 2008 11:35










Så låter det i mitt huvud just nu! Fick precis posten, där bla ett brev från vägverket fanns, adresserat till mig så klart:) Jag trodde att det typ skulle stå "Grattis till teoriprovet" eller någe liknande haha. Nu kanske ni tror, är hon helt knäpp eller? Ja det kanske jag är, men i alla fall så stog det att min körskola har bokat en uppkörning till mig! PANIK!! Hjärtat bankar fort och jag blir redan nervös. Även fast det är i början på maj som körningen kommer att ske.. Jeezus krajst! Det var mycket billigare än vad jag trodde! 700 kr kostar själva uppkörningen, men sen tillkommer väl lån av bil från körskolan samt en lektion innan själva uppkörningen.. Så, några hundralappar till blir det väl..*aouch*

Kollade på NRJ's hemsida för att kolla vad som är dom mest spelade låtarna, och till min förvåning så såg jag Gavin Degraws namn dyka upp där! Glatt överraskad må jag säga! Som jag har väntat på att han ska släppa nytt! Gick in på iTunes och köpte låten direkt! Love it! Om ni inte har möjlighet till iTunes så gå in på youtube.com och sök efter Gavin Degraw - In love with a girl.... Suveränt! Eller jag kan ju lägga in den i inlägget! Finns längst ner på sidan.. Det är dock bara låten och inte någon video..

Ska iväg och fika idag med M och S.. Vi har inte sett varandra på nästan en vecka.. Vi har legat i magsjuka, alla tre efter varandra, haha.. Ska blir trevligt att träffas och snacka lite skit, trots att jag är sjukskriven idag för magsjukan jag hade i lördags.. Onödigt att gå till jobbet och ta risken att bli sjuk igen!

Köpte ett gäng tulpaner och några andra blommor som jag ALDRIG sett förr, men nu har jag haft tulpanerna i 6 dagar och dom är nästintill döda, och inte en enda jädrans tulpan har slagit ut.. fy fan, vad är det för fel på dom? Eller ska jag kanske fråga, vad är det för fel på mig? Jag har ta mig fan alltid död på blommor! Jag har förpestade händer, svart är vad dom är!  Dö blomma dö!

Nå väl, jag ska kika vidare på tradera och se om jag hittar någe kul..
Och tills nästa gång, ha en underbar dag, för det ska jag ha!

Puss o puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 februari 2009 11:28

Jag har skaffat mig en ny blogg, eller ja bloggen fortsätter fast på wordpress.com. Så här är min nya adress http://underbartgalen.wordpress.com/Jag hoppas ni besöker den, det vore trevligt:) Ha en fortsatt trevlig kväll!KraM på er! ...

Av Sandra - 4 januari 2009 21:10

Jaha, då har man varit ledig i tre dagar, så imorgon börjar jag jobba igen, dock bara en dag sen är jag ledig en dag, helt onödigt, men men. Idag så har jag bakat en supergod cheescake med lemoncurd, och den blev rikgtig lyckad om jag får säga så sjä...

Av Sandra - 26 december 2008 23:04

 En julsaga.Det var en gång en perfekt man och en perfekt kvinna. Dom träffades ocheftersom deras förhållande var perfekt gifte de sig.Bröllopet var perfekt och deras liv som gift par var också perfekt.En julafton när det snöade mycket åkte det perfe...

Av Sandra - 26 december 2008 23:00

Jason Mraz - Song for a friend

Av Sandra - 26 december 2008 22:33

Surfade runt lite och hittade denna sjuka doft. Jag vet inte riktigt vem den är till för, vem det är som företaget har som målgrupp men den heter i alla fall funeral home, och ja behöver jag säga mer?  Visst det kanske finns nå freak där ute som vill...

Ovido - Quiz & Flashcards