Direktlänk till inlägg 24 mars 2008

Dom påstår att jag är 90% ghetto?! *Biatches*

Av Sandra - 24 mars 2008 19:37

Jo, jag och S var hemma hos M i lördags. Dom kom och hämtade mig efter jobbet, vi hade tänkt att vi skulle dricka lite och snacka skit.. Vilket vi givetvis gjorde:) Och dom påstod att jag är 90% ghetto?! Vad menar dom med det?! Visst jag kan lite ghetto moves om man nu vill kalla det moves? Och jag kanske kan imitera dessa människor på Ricki Lake, ni vet dom här som vickar på huvudet och flänger med armarna framför ens ansikte medan dom pratar.. Och ja, visserligen bor jag i det sk. ghettot haha men jag är fan inte 90% ghetto.. möjligtvis 30% men det tror jag nog att vi alla har inom oss.. En liten ghetto jäkel som dyker upp då o då.. Jag kanske är en aning extrem men det är ju inte så jag är ghetto till vardags, som när jag är på jobbet eller så.. Hur skulle det se ut haha?! Jag jobbar med 90 åringar haha hur skulle det låta om jag gick och sa "You know it biatch"? haha. Dom skulle inte fatta ett dugg, dom kan ju knappt ett ord på engelska.

Nåja, nog om ghetto snacket.. Så påsken är över.. I alla fall för mig. Fattar inte riktigt varför vi firar.. Visst det har med Jesus att göra.. Men ärligt, hur många tror på den snubben? Inte jag i alla fall.. Så jag firar inte påsk.. Visst det är bara tacka och ta emot om man får sig ett påskägg eller nån blomma. Men jag tror få firar påsken för den rätta anledningen..

På tal om någe helt annat. Har ni hört The Kooks? Om inte, så har ni missat ett grymt band! Kolla på videon här nere.. Ett liveframträdande med The Kooks med låten Naive! Hur bra som helst!

Håller på att tvätta just nu.. Har tvättstugan tom 22.. Skönt, för jag har fan förbrukat alla mina sköna trosor, nu är jag inte på alla obekväma, och då är det dags att tvätta.. För vem vill gå runt i ett par obekväma trosor? Inte jag i alla fall.. Det är det värsta, när man är ute på stan och känner hur trosorna sticker in i rövan.. Fy fan säger jag bara!

Ska ta och youtube'a lite och se om jag hittar någe nytt där! Im always on the look;)

Puss o puss och lyssna på låten!!
You'll love it biatch! You know it;) Haha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 februari 2009 11:28

Jag har skaffat mig en ny blogg, eller ja bloggen fortsätter fast på wordpress.com. Så här är min nya adress http://underbartgalen.wordpress.com/Jag hoppas ni besöker den, det vore trevligt:) Ha en fortsatt trevlig kväll!KraM på er! ...

Av Sandra - 4 januari 2009 21:10

Jaha, då har man varit ledig i tre dagar, så imorgon börjar jag jobba igen, dock bara en dag sen är jag ledig en dag, helt onödigt, men men. Idag så har jag bakat en supergod cheescake med lemoncurd, och den blev rikgtig lyckad om jag får säga så sjä...

Av Sandra - 26 december 2008 23:04

 En julsaga.Det var en gång en perfekt man och en perfekt kvinna. Dom träffades ocheftersom deras förhållande var perfekt gifte de sig.Bröllopet var perfekt och deras liv som gift par var också perfekt.En julafton när det snöade mycket åkte det perfe...

Av Sandra - 26 december 2008 23:00

Jason Mraz - Song for a friend

Av Sandra - 26 december 2008 22:33

Surfade runt lite och hittade denna sjuka doft. Jag vet inte riktigt vem den är till för, vem det är som företaget har som målgrupp men den heter i alla fall funeral home, och ja behöver jag säga mer?  Visst det kanske finns nå freak där ute som vill...

Ovido - Quiz & Flashcards