Alla inlägg den 13 april 2008

Av Sandra - 13 april 2008 22:03

Jag förstod att Engla inte var vid liv, man börjar fundera när ingen har hittat henne efter en vecka. Hur fan kan den sjuka jävlen göra något så grymt och jävligt mot en liten flicka?! Hon var 10 år.. Fattar inte hur man kan vara kapabel till en sådan omänsklig sak, jag säger som dom sa på en annan blogg, dom borde införa dödsstraff för såna störda människor som denna 42 åring.. Jag tänder ett ljus för Engla och hennes familj....


Tänkte uppdatera vad som har hänt i mitt liv sen sist.. Ehm har fått min tandställning nere nu efter ett par år! Har haft världens segaste tandläkare, fy fan, men nu sitter rälsen där den ska och det är ett rent helvete ska jag säga er! Känner mig som en upplåsbar jäkel, det känns som om hela huvudet har svullnat upp! Har varit grymt förkyld me, och det har ju inte förbättrat situationen!
Haha efter att jag hade varit in till stan så mötte jag upp S o M på en fika och på vägen till fiket så sa M en sjuk kommentar igen, hon sa genom att alla vi har mens samtidigt så kan vi kalla oss för dom tre menskutörerna.. Jag fattar inte vad hon får allt ifrån?!

Läste på aftonbladets hemsida att Backstreet Boys are back in town! Mycket minnen som kommer tillbaka! Jag minns att jag hade alla väggar fyllda med BSB posters, det gick inte ens att se tapeterna, jag hade på garderoben, i taket, på möblerna osv.. Jag var som besatt haha! Dock inte excorsisten besatt, thank God!
Jag minns att jag och min vänner "jagade" dom runt hela Sthlm när dom var i Sverige, och vi var inte dom enda! Det var oftast runt 20-50 personer! Men det lönade sig! Jag har träffat alla, och har kort med dom osv, men det bästa var när Nick Carter var inne på Fryshuset och spelade basket, och vi som var där fick spela med honom, i en liten match! Det var något som jag aldrig kommer glömma! Åh jag saknar verkligen dom tiderna! Så jävla kul!!!

Usch på torsdag ska jag på halkkörning *grymt nervös*, och jag vet inte hur det kommer att gå, eller jo det kommer ju så klart gå bra men jag hatar när bilar sladdar till, usch! ..

Ska ta och röka en cancerpinne nu och göra en kopp te! Mumsi mumsi! Ska upp och jobba imorgon efter 3 dagars ledighet *suck*, ska se om jag kan förhandla lite med chefen om min lön nu när jag är fastanställd;)

Puss o puss och hoppas ni haft en lika mysig helg som jag har!

Ovido - Quiz & Flashcards