Alla inlägg under april 2008

Av Sandra - 3 april 2008 20:36

Ja, så kändes det när jag blev inkallad till chefen igår. Skulle bara ner och hämta en nyckel, så hörde jag att min chef sa mitt namn, hon undrade om jag hade 5 min över. Visst sa jag och gick in på hennes kontor. Hon började med att säga att, "Ja, jag undrar vad du har för planer inför framtiden?", och jag trodde hon menade över sommaren, typ hur mycket jag ville jobba. Men det var inte det hon menade utan hon undrade om jag hade planer på att stanna kvar, och om jag trivdes och så. Självklart trivs jag, svarade jag lite frågande.. Hon sa att jag hade varit vikare i nästan 3 år och att jag hade blivit LASad, vilket jag redan visste. Det hon ville var i alla fall att erbjuda mig en fast tjänst! ÄNTLIGEN, haha! Hon undrade om jag var intreserad, dum fråga, klart jag sa ja! Så nu är man äntligen fast anställd, efter dryga 3 år!!
Har alltid sagt att jag ska aldrig skaffa barn fören jag har ett fast jobb och ett körkort. Så nu kanjag bocka av ett av målen och förhoppningsvis så kan jag boka av körkortet snart, om jag nu bara klarar uppkörningen!? Det ser ut att ljusna för mig, och det var på tiden!

På tal om annat. Var hemma hos M igår med S och fikade (oj vad förvånade haha), och vi hade trevligt och så tills vi skulle gå, jag och S skojade lite med M och hon blev så jävla sur haha, hon öppnade ytterdörren och nästan slängde ut mig och S.. Fy fan, sån är hon om man retar lite med henne! Men vad gör det? Vi skulle ju ändå gå hem, vi fick oss bara en liten kick på röva.

Var ju hos gyn häromdagen och tog ett cellprov som dom flesta har fått lappar om.. Lite nervigt va det ju.. Speciellt med tanke på att det var min första gång! I was a gyn virgin haha, men inte längre. Men det gick bra, efter det hämtade jag mammas nyinköpta dator på elgiganten, samt en cykel som man fick på köpet (ni har väl sett reklamen med Dogge? Cykel på köpet haha).. Det är väl vad som har hänt dom senaste dagarna.. Inte mycket men men.

Ska torka håret nu och göra iordning lite te!

Ha en trevlig kväll och helg om jag inte skriver innan dess!
Puss & puss

Ovido - Quiz & Flashcards