Alla inlägg den 10 december 2008

Av Sandra - 10 december 2008 09:36

Fy fasiken! Jag vaknade 10 min innan jag skulle ha börjat jobb. Hade jag bott kvar där mitt jobb ligger så hade det varit lungt, men med tanke på att jag bor 50 min ifrån mitt jobb så kunde jag inte ta mig till jobbet. Jag fick ringa och sjukanmäla mig, även fast jag inte är sjuk. Men hade jag inte gjort det så hade jag kommit 4 timmar försenad, vilket är ganska illa. Hade jag haft en bil så hade jag kunnat ta mig till jobbet med bara 1 timmes försening vilket inte hade varit så dåligt. Men men nu är det som det är. Ska jobba imorgon i alla fall, och då ska jag inte glömma att ställa klockan vilket var anledning till varför jag försov mig i morse..

Får se vad man ska göra idag då. Om man ska ta och handla lite julklappar kanske. Jag vill handla mycket smått och mycket stort. Så att jag kan få slå in alla paket, vilket jag tycker en del av höjdpunkterna på jul, att slå in paket.. Sen måste jag köpa frimärken så jag kan börja skicka iväg julkorten.

Nåja, ha en fortsatt trevlig dag!

KraM

Ovido - Quiz & Flashcards