Alla inlägg den 13 december 2008

Av Sandra - 13 december 2008 19:56

Ja jag har varit på julbord idag, det var mamma och hennes man som bjöd alla som var där. Det var på en skärgådskrog och det var väldigt fint, och väldigt god mat:)
Jag fick även min julklapp av mamma och hennes karl, och det var 4 st sproilarns nya vinterdäck, eller allround däck var det = 6500 kr! Det ni, så dom ska jag byta på måndag hos en däckfirma. Överlycklig av den julklappen. För det är något jag verkligen verkligen behövde. Mina däck jag har just nu är riktigt riktigt slitna..
Jag har ju hämtat min bil också som har varit på lagning i 1,5 vecka, så på tisdag ska det besiktas:) Och jag kommer komma däifrån med en felfri bil:)

Oj oj oj, hur har eran lucia varit? Bra hoppas jag, själv har jag knappt lagt märke till det. Men men, jag har haft fullt upp idag:)

Nåja, ska skutta in i dushen nu, jag ska ju jobba imorgon, så jag måste komma isäng ganska tidigt.. Börjar kl 19 imorgon..

Ha det så bra så länge!
KraM

Ovido - Quiz & Flashcards