Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Sandra - 3 juni 2008 22:56

Har ni någonsin kollet på han/hon framför dig i kassan? Vad personen lägger upp på bandet? Jag brukar ofta eller ja ibland i alla fall kolla vad dom har köpt, oh göra min egna lilla tolkning. Skurmedel, godis och toapapper skulle kunna vara att man går hem och städar, duschar och lägger sig i soffan och svullar på smågodiset. Men det blev lite för mycket och man behöver gå och skita.. Typ så, jag vet jag är galet underbar haha..

Nog om det skiten:) Jag har varit i storstan idag, till tandläkaren, fy fan det tar mig 2 h 20 min att ta mig till tandläkaren. Inte nog med det så skulle jag hem då såklart. Men det gick inga bussar så jag fick sitta och vänta 2 h innan bussen hem gick. Väl hemma så gick jag och köpte en yougurt och sen var det bara att gå till jobbet... Åkte 08.00 imorse, kom hem 21.35 Snacka om slut!!

Så jag ska ta och sova nu! Men natti natti!
Skriver mer imorgon:)

puss o puss

Ovido - Quiz & Flashcards