Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Sandra - 5 juni 2008 22:18

 Hur fan är det möjligt att jag som vårdbiträde, som jobbar heltid, i 28 graders värme, innomhus i 8 timmar endast får ut 12000 i månaden? Är det klokt? Hur fan går det till?? Är så irriterad nu, för jag har precis kommit hem från jobbet. Har jobbat sen 13.00 idag i denna värme som varit, och inte ett skit får man för det heller. Man springer arslet av sig för att det är så mycket att göra. Vi har 30 boenden på 3 pers som man ska ta hand om. Jag känner mig inte som människa när jag kommer hem!

Men slut på klagandet nu, ska smaska i mig tröst glassen och dricka min coca cola (som jag typ inte druckit på ett halvår..)

Så god natt och sov så gott, för jag kommer slockna med glasspinnen i mun och colan i hand

Ovido - Quiz & Flashcards