Alla inlägg under juni 2008

Av Sandra - 1 juni 2008 09:03

So, nu är man här igen och kladdar;) Gick upp för en liten stund sen, gick direkt in i duschen, och nu sitter jag här framför datorn och bloggar med 2 smörgåsar och en kopp kaffe som sällskap.
Hade sånt strul med datorn igår, men det var tydligen väldigt bra det. Hade fått in någe virus, vet ej hur men men. I alla fall, data snille som min karl är så började han pilla och ha sig, och han lyckades få bort viruset, installera om windows, och få min cd/dvd spelare att fungera, vilket den aldrig gjort innan. Har till och med haft in den på lagning så att jag skulle kunna bränna skivor eller vad jag nu vill göra. Men då fick jag tillbaka den som den var.
Är så glad för det där viruset. Annars hade det aldrig blivit så här bra!!

Usch måste tvätta idag... Vill inte hålla på att springa upp och ner, fan det är ju sådant kanonväder idag, så måste man tvätta, eller måste och måste, jag behöver, och idag när man är ledig så får man ju passa på. Har ju ingen lust att tvätta imorgon efter jobbet..

Nä ska ta och äta upp min frukost nu. Magen börjar kurrrrrrrrra..
Nåja skriver mer senare, kanske!

Hoppas ni får en trevlig och solig söndag!

Puss o puss

Ovido - Quiz & Flashcards