Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Sandra - 14 februari 2008 15:32

Jag har blivt tandlös.. Hade tid hos tandläkaren igår för att rycka ut en tand... Jävla så ont jag hade igår! Och om precis en vecka så ska jag rycka en till tand! Ska det va så jävligt när man skaffar tandställning?! Har redan ryckt ut 2 tänder tidigare... Så jag kommer ha 4 tänder mindre när jag är klar! Nån jävla måtta få det väl vara! Men fan, det stämmer det där om att ska man vara fin får man lida pin! Och det är en jävla pina man får stå ut med!
Nu kanske ni tänker att, hmm 22 år och tandställning, jag så jävligt hörru.. Jag va så jävla dum och naiv när jag var tonåring och tyckte att tandställning nä fy fan! Men sen när jag var 19 så tänkte jag att ja nu är det dags att fixa till gaddarna.. Och nu sitter jag här med en rälls i käften.. snart 2. 
Jaja nog om det.. Idag är det alla hjärtans dag då.. Inte har man fått någe heller.. Men egentligen tycker jag att det är lite löjligt.. Varför har man bara en dag då man ska visa sin kärlek extra mycket för? När det finns 364 dagar till på året.. Det är väl roligare om man som min sambo, kommer hem med rosor bara en helt vanlig vardag! Istället för idag, då man verkligen förväntar sig att man ska få något?! Eller har jag fel? 

Ska laga lite lasagne nu.. Håller på att hungra ihjäl! *buöä buäö* låter magen nu.. Så, hoppas ni får en kärleksfylld dag!

Puss o puss
xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards