Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Sandra - 26 februari 2008 22:08

Så, har läst i min jädrans teori bok nu i 3 dagar, och idag var den dagen jag skulle göra provet, igen, för sjätte gången:D Så jag åkte in till Sthlm där jag skulle skriva kl 11.00 Kom dit, satte mig vid datorn och började provet, det gick hur bra som helst tyckte jag, men jag trodde ändå att det skulle stå "icke godkänt" som jag är van att se när jag gör detta prov. Jag var klar med alla 70 frågorna på 30 min, och när jag skulle trycka på avsluta provet knappen så vågade jag knappt se vad för resultat jag fick, men ta mä fan, jag fick godkänt. ÄNTLIGEN!! Man ska ju ha 52 poäng för att få godkänt i körkortsteorin, och jag lyckades skrapa ihop 59 poäng av 65 möjliga! Fy fan snart får ni se upp på vägarna haha nä då! Är hur glad som helst! Nu är det värsta över, och inte nog med att jag klarade provet idag, utan när jag ringde mamma och berättade den enormt goda nyheten så sa hon att hon betalar halkörningen, om det var okej haha. Det är klart hon får betala den;) Mamsi mamsi *puss på dej*

Vad har man mer gjort än att le idag då?! Jo jag har besökt bokrean, och köpt 5 böcker! Alltid bra med lite litteratur! Jag köpte bla min efterlängtade bok från Harlan Coben "Den enda lögnen". Älskar hans böcker, mycket bra författare!
Har även storhandlat mat! Köpt fin fina blommor, tulpaner och sånt. Ska in och spendera mera på IKEA imorgon ska bla köpa 2 lampor, "KNUBBIS" heter dom, urgulliga, och snygga, och det gör ju inte saken värre att dom är billiga me haha.

Nä du nu ska jag dricka te och röka en cigg. Kanske smaska på dom nyinköpta chipsen som faktiskt heter Tra la la och finns i begränsad upplaga. Det står att det är smak av Italien. Hmm vi får väl se hur mycket Italien det smakar!

puss o puss!

Ovido - Quiz & Flashcards