Alla inlägg den 7 september 2008

Av Sandra - 7 september 2008 21:27

Är medlem på en sida som skickar hem varor och produkter som man får pröva med sina vänner och sedan ska man rapportera om produkter, varan.
Som senast så fick jag 10 flaskor Fanta B'good á 50 cl st. Helt gratis. Så är du intresserad så skicka mig din mail så kan du bli meddlem!

Av Sandra - 7 september 2008 21:01

Hej på er!

Nu var det bra länge sen jag skrev någe.. Har haft fullt upp om man säger så.
Jag har sen en månad tillbaks försökt att göra mig hemma i våran nya lägenhet, vi har målat om och packat upp. Det mesta i alla fall, lite saker ligger kvar i säckar, eller ja saker och saker, mestadels kläder, för dom behövs tvättas så jag kan stoppa in dom i garderoberna. Sen har jag jobbat som en häst! Fy fan 4 helger i rad, det va då inte kul kan jag meddela. Och nu tar det dessutom 45 min med bil för att komma till mitt jobb, innan vi flyttade så tog det 7-10 min att  till mitt jobb. Så det är lite skillnad. Men jag trivs väldigt bra i min och sambos nya lägenhet.
Ska försöka hitta mig ett jobb som ligger lite närmare hemmet nu, och ett jobb som man slipper jobba helger och kvällar. Vilken dröm det skulle vara!

Hmm vad har mer hänt?
Jo jag har varit mycket på tradera på sistone. Är som beroende.. Jag både säljer och köper. Och igår så buda jag hem en väska från Bocla. En läder väska, så jävla snygg, eller vad tycker du? Den kommer nu här i veckan.
bocla

Love it! Så glad att jag fick den. Den finns även i större modell.

Jag har varit på jakt efter bra musik på sistone, och OM jag har hittat bra musik! Det mesta är faktiskt från Australien. Ni ska få två klipp ni kan kolla på, om ni är intresserade. Dock är ena låten från det underbar 80-talet, men jag hörde den för första gången för 3 dagar sen, så den är ny för mig, och helt underbar!

Listen and enjoy!

1. Mondo Rock - Come said the boy
2. Thirsty merc - 20 good reasons


Det var allt för mig idag.. Ska röka en cigg och göra mig en kopp te.
Trevlig fortsatt söndags kväll, skriver mer imorrn.

Puss o puss

,
Ovido - Quiz & Flashcards