Alla inlägg den 21 september 2008

Av Sandra - 21 september 2008 07:46


Precis! Jag fyller år idag, jag blir hela tjugotre år!
Wohoo, och inte känner man sig äldre för att man fyller år heller, så skönt så. Fast ibland på jobbet kan man känna sig riktigt, riktigt gammal när någon boende fråga hur gammal man är, och man ber dom gissa. Det är något man aldrig ska be dom göra!! En trodde att jag var närmare 50... TACK, så hemskt mycket för den! Det var bara att åka hem sen efter jobbet och köpa upp mig på anti rynk krämer, haha.
Så vad ska hända idag då?! Inte så mycket hoppas jag! Jag vet att mamma kommer och min syster, ev. min bror me. Vi får väl se..
Det skulle vara skönt att bara få vara hemma med sambo, och gå ut och käka lite ikväll i stället..

Ett tips till er som gillar Lost, Alias osv.. Det kommer börja en ny serie på Kanal 5 tror jag det var. I alla fall, den heter Fringe. Och jag har sett 2 avsnitt, men jag säger det, fan vilken bra serie! Jag fastnade på en gång, så det är något jag rekomenderar när den väl börjar sändas här i Sverige!

Nääj nu börjar jag bli så hungrig så jag ska gå och göra mig iordning en födelsedagsfrukost!
Skriver ´kanske mer senare!

Puss o puss!

Ovido - Quiz & Flashcards