Alla inlägg den 25 september 2008

Av Sandra - 25 september 2008 22:48

Fredag den 26:e september i morrn då.. Vilket i sin tur betyder att det är löning:) ÄNTLIGEN!! Åh jag har längtat såå, det första jag ska göra är att betala alla räkningar så att jag har det gjort,  sen kan man börja fokusera på det man bara "måste" ha hehe.. Ska ner till svärföräldrarna imorrn och då tar vi en sväng förbi IKEA också.. Skulle även vilja ta en snabb visit till Lagerhaus, dom hade så mycket nytt nu me, men vi får se.

Har kärat ner mig (igen) i James Morrison, han har nu släppt ett nytt album!

 ÄNTLIGEN, hur jag har längtat! Jag säger bara, KÖP DEN! Helt underbart soul album, med underbara låtar, underbar musik, texter  LOVE it!
Jag blir så passionerad när jag väl har hittat bra musik, jag kan sitta i veckor och lyssna på samma musik på repeat. Som denna platta med James, den heter förresten Songs for you, Truths for me.
Jag kan inte sjunga (tror jag i alla fall), jag kan inte spela någe instrument, utan jag älskar bara att lyssna på musik.
Längst ner i detta inlägg så kommer lite musik som jag älskar!

1. Sia - Breath Me
2. Bryan Mcfadden - Twisted (härligt, underbart, ovanligt!)
3. James Morrison - You make it real
4. Staind - Epiphany

Nehä om jag ska göra mig en kopp te kanske.
Trevlig helg!

Puss o puss

, , ,
Ovido - Quiz & Flashcards