Alla inlägg den 13 september 2008

Av Sandra - 13 september 2008 18:50

Hallå hallå!

Idag lördag, är den första dagen på mina 3 lediga dagar:) Helt underbart! Har jobbat 6/7 dagar, så jag förtjänar lite ledighet tycker jag:)

Vad har man gjort sen sist då?! Jo jag har jobbat och jobbat och ang rubriken så var det en kommentar som jag råkade säga ganska många gånger på jobbet. Jag höll på att servera mat på jobbet och min arbetskollega sa att det var spräckt skinka till middag och blåst som jag är så fattade jag inte att det var ett skämt. Så till alla jag skulle servera mat till sa jag att det var spräckt skinka till middag, ända tills min arbetskollega sa att det inte var spräckt skinka utan bräckt skinka, haha hur vi skratta, men det skrattet bjuder jag så gärna på:)

Hmm vad har mer hänt.. Min sambo frågade vad jag ville ha i födelsedagspresent, och till svars så sa jag att jag ville ha denna väska från nuknuk.se





Och rätt va det var så hade jag ett paket att hämta på posten. Och där låg den. Lagom stor och jävligt snygg!! I like!!

Som jag sa tidigare så har jag varit ledig idag. Och vad har jag gjort? Jo jag har typ sovit hela dagen! Tragiskt kanske ni tycker, sova bort hela dagen.. Men jag behövde det verkligen! Jag vaknade först vid 8 imorse, va uppe till 11 ungefär tills min sambo vaknade, och då gick jag och mös lite i sängen med sambon. Men helt plötsligt blev jag så trött så jag somnade och vaknade inte försen 14 haha, men nu har jag tagit igen all sömn jag inte fått på en hel vecka, så nu klarar jag en vecka till med lite sömn.
Jag har även kollat på Sex and the city filmen, och åh va bra den var. Så kul att få se den, äntligen. Förr när serien gick så samlades vi som var vänner hos nån av oss och gjorde en myskväll av det hela. Urmysigt tyckte jag!

Usch nej, nu ska jag vidare men här får ni en låt att lyssna på. Ett underbart band som heter The Cab, med låten i'll run. Fantastico!

Trevlig fortsatt lördag!
Puss o puss

Ovido - Quiz & Flashcards