Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Sandra - 4 oktober 2008 21:37

Har fråga många denna fråga, och allt jag får till svars är, va som du alltid brukar vara. Men är det så lätt, att låtsas som om inget har hänt?
Det hände en tragisk sak för en arbetskamrat till mig i veckan. Henner barn var med i en bilolycka och det slutade riktigt illa. Hon är död. Jag hade tänkt på henner enda sen jag fick reda på att hennes dotter varit med i en bilolycka. Och dagen efter så fick vi på jobbet beskedet att hennes dötter var död.
Tycker så fruktansvärt synd om min arbetskamrat och hennes familj, och alla vänner till familjen samt dottern som dog. Hemskt. Hon kommer ju givetvis vara borta från jobbet nu ett bra tag, men när hon väl kommer tillbaka, hur ska man betee sig? Ska man fråga hur hon vill ha det, jag tänkte, så att man inte börjar prata om det, så kanske hon tycker att det är jätte jobbigt, vilket jag är säker på att hon kommer tycka.
Jag tycker att det är jätta svårt, visst ska jag va mig själv, men jag kommer tycka så synd om henne, vilket jag gör nu.

Någon som varit i liknande situation?

Kram

Av Sandra - 4 oktober 2008 21:27

Så nu har jag tagit en massa kort med min "nya" kamera. Har haft den sen i julas men inte använt den ordentligt. Fick den av mamma i julklapp, en Panasonic Lumix DMC-FX30. Brorsan fick en likadan, och han sa hela tiden att bilderna blev så bra. Så jag prövade den ordentligt här i veckan och jag tänkte dela med mig lite av resultatet.
Det mesta jag tog kort på var typ min blombukett som jag fick av min sambo;), samt en massa annant, men jag valde det som jag tyckte såg bäst ut. Skriv gärna om du har någon synpunkt.





Jag tycker själv om bilderna. Ska ut imorgon och försöka fånga hösten i kameran. Jag få se om jag hittar något höstligt vackert att ta kort på.
Nå ja, ska dricka upp mitt kaffe nu innan det svalnar. Men ha det så bra så länge! Och fortsatt trevlig helg:)

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards