Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Sandra - 19 oktober 2008 22:32

Åkte och handlade kan jang och lite smågodis för nån timma sen. Och snacka om att jag mår bättre:) Eller ja, för stunden i alla fall! Det duger för mig.
Ska kolla på ensam mamma söker på tv3.se snart. Ska kika runt här lite till, se om man hittar några roliga bloggar att läsa:)

Ha det så bra så länge!

KraM på er

Av Sandra - 19 oktober 2008 20:54

Fy fan, jag är sååååååå sjuk!! Haha ja, jag kanske är lite pjöllrig, men jag är dö förkyld! Jag blir så kinkig när jag är sjuk så det står härliga till.
Jobbade idag, trots att det kändes som om jag hade blivit släpad bakom en lastbil på guppig väg. Men men, det som var värst var att köra hem, för jag kände mig inte riktigt i körläge, jag kände mig väldigt okoncentrerad.

Sitter här och vill ha smågodis.. Undra om jag ska åka och handla lite kanske.. Måste ju ha Khan Jang me, eller hur det stavas, men det hjälper faktiskt (eller mitt psyke säger så).
Hmm jag ska nog åka och handla lite sjuktillbehör.

Kanske skriver mer sen.

KraM på er! Och krya på mig!!;)

Ovido - Quiz & Flashcards