Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Sandra - 21 oktober 2008 19:14

Idag så vaknade jag med förkylningssmärta och pms smärta. Jippie, jag kan inte vara mer lyckligt lottad, eller hur?! Men jag masade mig upp ändå och åkte till jobbet. Under dagen så har jag mått bättre och bättre, och jag mår faktiskt bra nu, jag är på bättringsväg, och jag tror att allt beror på min kan jang kur, har ni inte provat den så gör det! Underbar/dyr..

Imorgon så ska jag bara jobba till 12.30:) Det ska bli skönt, sen är det bara en dag till sen så är jag ledig 6 dagar, wohoo! Kryssning blir det då, och besiktning, och tandläkarbesök, så jag kommer ju inte bli uttråkad i alla fall.

Jaja, ska kolla på allt kul jag har tankat nu, och det är en del. Jag är ju en tv-serie nörd! Älskar alla möjliga serier! Vilkar brukar ni kolla på?

Ha det så bra så länge!

KraM i högar till er!

Av Sandra - 21 oktober 2008 18:26

Veckans tisdagstema är ju då tid. Den som man har så gott om ibland, och ibland så önskar man att man hade mer av den. Här är i alla fall min tolkning, vilket säkert är många andras tolkning på tid.



Denna tid, är väldigt dyrbar, så ta vara på den!
Och skriv gärna en kommentar, om du har tid över.

KraM på er!

Ovido - Quiz & Flashcards