Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Sandra - 13 oktober 2008 23:28

Har ju länge pratat om att söka nytt jobb, och jag har ju hittat ett värdigt att söka. Så nu har jag äntligen fått brevet skrivet, och jag är mycket nöjd, vet dock inte hur man skriver ett brev till en arbetsgivare, genom att jag aldrig har gjort det förr. Men jag var så ärlig som möjligt och jag nämnde båda goda och dåliga sidor som jag har, så att dom får en rätt bild av vem jag är. Kanske det är dåligt eller?

Sitter just nu och kollar på The amazing race, som jag tycker är ganska kul att se på, mest för att jag också skulle vilja göra allt som dom får göra. Vem skulle inte vilja åka runt jorden helt gratis?

Usch jag börjar bli trött me, så det är väl dags att sluta bloggandet nu kanske. Har inte riktigt varit på blogghumör idag, men imorgon så är det dags för tisdagstemat igen, vilket ska bli kul:)

Ha det så bra så länge, och hoppas ni får en god natts sömn!

KraM på er!

Av Sandra - 13 oktober 2008 17:01

Jag åkte precis hem med bussen, och jag tycker att det så skönt att sova på bussen, fast jag blir bra groggy när jag väl vaknar till!! Som rubriken säger, bussömn är den bästa;) Det konstiga är att jag inte kan sova i bilar, har aldrig kunnat det, underligt..

Sitter här med min kopp kaffe, och kollar runt på webben lite, innan jag börjar laga mat. Tänkte laga lite kyckligfilé, med pommes, i ugn som jag blandar med lite morotsstavar och rödlök. Mummsi! Och det går så fort med:) Jag känner redan hur magen kurrar haha.

Just det måste gå in och kolla på amv.se och se om det har kommit in några nya jobb i trakten. Är i desperat behov av ett nytt jobb nu! Ska dock skriva ett brev till ett jobb, där dom va i behov av personal. Se om man kanske kan få komma på en intervju i alla fall.

Nä nu måste jag dricka mitt kaffe här innan det kallnar.
Skriver mer senare!

KraM på er

Av Sandra - 13 oktober 2008 05:33

Så jag kom upp till slut.. Usch men det var inte trevligt att stiga upp ur den varma sköna sängen.. Sitter och äten min frukost, även fast jag egentligen inte är någe sugen, men jag vet att jag måste, annars blir hela min dag förstörd.
Jaha, vad ska ni göra idag då? Jobba antar jag, det är väl vad dom flesta gör på måndagar?!
Nej om jag ska komma någon vart så får jag väl ta och äta upp min frulle och se till att få lite kläder på mig.

Men ha en trevlig dag.

KraM på er

Ovido - Quiz & Flashcards