Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Sandra - 6 oktober 2008 23:21

Idag var min första jobbdag efter att ha varit ledig 3 dagar. Och med tanke på att det är måndag så blev det kaos! Som vanligt... Jag fick arbeta med männsikor idag som inte har nån koll alls på rutiner. Det blev en massa frågor, om självklara saker. Det skiljer sig trots allt bara 1 våning emellan oss.. Och det är samma arbete vi gör. Så jag finner det väldigt konstigt när 2 st frågar mig konstant om saker som dom veta efter att ha jobbat där i ett x-antal år.
I alla fall, morgonarbetet blev till ett rent helvete. Jag bad om att få hjälp, men nej då, ingen hjälp fick man. Så det tog 2,5 timmar att få upp 4 st på morgonen. Det är ju inte riktigt klokt, tack vara icke erfarna övervånings arbetare.. Och det känns i hela kroppen att jag har fått jobbat för 3 st..
Så nu håller jag snart på att somna.. Ville bara skriva av mig lite!

Natti natti
Å hörrni....
KRAM!

Av Sandra - 6 oktober 2008 05:37

Här sitter man framför datorn kl är 05.37, och jag har en dröm. En dröm som jag önskar kunde slå in! JAG VILL SOVA MER! Varför är det så skönt att ligga kvar när man ska upp och jobba?
Fast å andra sidan ska det bli skönt att få jobba lite. Har varit ledig så mycket nu, så det behövs att komma ut lite och träffa arbetskamraterna. Komma tillbaka till vardagen.

Nä, jag får väl fortsätta äta min frukost, så jag kommer igång.
Skriver mer senare idag.

Kram kraM

Ovido - Quiz & Flashcards