Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Sandra - 5 oktober 2008 14:20




Samt en annan bild på chilifrukter som påminner väldigt mycket om penisar. Hittade denna bild på tradera. Det var en dam som sållde dom. Är dom riktiga? Ser helt sjukt ut!


Fick dom tre första bilderna från en sida som heter engrishfunny.com. Gå in där och kolla om ni vill se mer roliga bilder!

Av Sandra - 5 oktober 2008 13:42

Ska ju baka lite hade jag tänkt. Men det är ju inte det lättaste att hitta på vad man ska baka... Nu har jag bläddrat igenom Leila's bakbok och hittat två recept som jag vill göra. Men jag orkar nog bara göra en av dom. Så antingen Choklad cupcakes eller hallon cupcakes. Båda såg gudomligt goda ut, så jag har lite beslutsångest.. Vilken skulle ni ha gjort?

KraM

Av Sandra - 5 oktober 2008 12:43

Usch vilket rusk väder vi har fått, regn, regn och stormvindar. Jag som hade tänkt att gå ut och ta en massa mysiga höst foton. Men icke.
Men nu kan man sitta inne med ett gott samvete, baka lite gott och sätta sig och kolla på någon bra film kanske.
Har fått hem Leila's Piece of cake bok. Och det finns så många underbara recept där i som man bara längtar efter att få pröva. Så jag ska nog ge mig på ett lite bakprojekt idag:)

Just nu håller jag på att tvätta, och jag tycker det är så rogivande att få stå där nere själv, ingen som stör en när man håller på att mangla lakanen och viker tvätt. Man får lite tid till att tänka. Nu kanske ni kommer tycka att jag är lite knäpp, men då får ni göra det. En plats som jag finner riktigt rogivande är *trummvirvel* TOAN, haha. Det är sant, jag tycker om att vara där inne. Men låser dörren och man vet att man får vara där inne ifred. I alla fall, på toan har jag en hel korg fylld med toalektyr. Som just nu har jag en pocketbok som jag snart har läst ut. Jag går in där och låser dörren även om jag inte ska "uträtta" något haha. Nån som gör likadant, eller har något tyalektyr att dela med sig av?

Nå ja ska ner i tvättstugan nu och se om maskinerna är klara. Sen blir det av att baka:) Wish me luck!

Kram så länge i detta höstrusk!

Ovido - Quiz & Flashcards