Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Sandra - 12 oktober 2008 23:40

Jag tänkte i alla fall gå och lägga mig. En annan ska ju upp vid 5... Blir trött av att bara tänka på det.. Men ska jag komma upp vid 5 så måste jag gå och lägga mig nu, jag får i alla fall försöka sova, jag vaknade ju inte förän 12.30 i dag...
Nåja, godnatt på er! Good night, don't let the bed bugs bite..

KraM

Av Sandra - 12 oktober 2008 21:58

Älskar den här videon,jag blev helt tagen i början av videon...

KraM

Av Sandra - 12 oktober 2008 21:43

Så skönt att vara hemma igen. Vi kom hem vid sju-tiden, efter att ha varit i storstan på 60-års fest. Vilket var väldigt lyckat om jag får säga så. Mycket folk och mycket dans o lek.
Vi sov självklart över där hos födelsedagsgubben, och vi var inte dom enda som sov över utan, vi var 11 st som sov där, haha tom. i tvättstugan låg det folk och sov på madrasser:)
Men nu ska det bli skönt att få sova hemma igen, som dom säger borta bra men hemma bäst, och enligt mig så stämmer det verkligen!

Imorgon blir det att jobba igen, dock bara till kl 15.00, sen bär det av hemmåt för att slappa:) Ska bli skönt.

Men nu däremot så ska jag göra mig en kopp te och kanske ta mig en knäckemacka, mummsi.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

KraM på er

Av Sandra - 12 oktober 2008 21:32

När man känner sig lite uttråkad så kan det vara kul att få läsa andras bloggar och se vad dom har för sig. Har du någon intressant blogg som jag kan läsa, och bli road av?

KraM

Ovido - Quiz & Flashcards