Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Sandra - 9 oktober 2008 22:33

Har ni sett denna annons ang. en säng som är till salu på Blocket.se?
Om inte kolla in denna länk, han som skriver är väldigt rolig!

http://www.blocket.se/vi/17507094.htm
Och när ni nu kollat på länken ovanför, så kan du fortsätta kolla på länken här under, där samma kille (gubbe kanske?) ska sälja sin soffa nu. Lika rolig som den innan
http://www.blocket.se/vi/17815727.htm

KraM

Av Sandra - 9 oktober 2008 21:07

Så låter det typ när jag ska lära mig spela gitarr.. Fy fan, jag vill så gärna kunna spela gitarr, men det är så svårt. Fy fan, min sambo tyckte det lät förjävligt när jag spelade.. Och det tyckte jag me. Men finns det verkligen någe bra sätt att lära sig förrutm att plinka lite på stängarna?!

Hur som haver, har ju jobbet idag, till 15.00, och det gick väl bra. Smärtfritt om inte annat. Kom hem vid 16.40 och gjorde i ordning en taco paj. Mummsi mummsi, diskade medan pajen låg i ugnen och puttrade.. Har inte gjort någe annat sen jag kom hem. Känner mig lat och jävligt trött idag. Min kropp börjar bli gammal, och det är dags för mig att byta jobb tror jag.
Jag vill inte vara på mitt jobb i resten av mitt liv. Som vissa, dom har varit där i 20-25 år. Liksom man vill väl ha lite mer utmaningar i livet.

Usch nu blev jag törstig. Måste gå och ta mig någe att dricka. Men jag kanske skriver lite mer senare!

KraM så länge

Av Sandra - 9 oktober 2008 05:28

Godmorgon denna torsdag!

Igår när jag och sambo var och handlade så såg vi en tant som stog och "provsmakade" naturgodiset, hon stoppade ner fingararna för att fiska upp en godisbit. Nu vill man ju gärna inte äta sådant längre. Vem vet vart dom händerna har varit nånstans?! Men det roliga var att när jag tittade åt hennes håll så såg hon till att plocka upp en godispåse, precis som om hon skulle köpa lite, vilket hon så klart inte gjorde....

Usch då, jag är inte sugen på att jobba idag. Helst av allt så skulle jag vilja lägga mig ner och bara somna om, och vakna av mig själv, inte av nån väckarklocka som låter förjädrigt! Men men, man måste ha pengar för att klara sig någe sådär..
Det värsta av allt att gå ut på morgonen är att det är så jävla kallt nu för tiden. Man har full mundering på sig när man ska ut, jackan är knäppt upp till öronen, vantarna är på och halsduken är virad runt halsen. Men man känner ändå av den råa kylan.

Nå ja, kommer hem sen vid 17 kan jag tänka mig, och imorgon får jag sooooova:) Finally..

Ha en fortsatt trevlig dag!

KraM

Ovido - Quiz & Flashcards