Alla inlägg den 1 december 2007

Av Sandra - 1 december 2007 23:01

Usch jag vill verkligen inte jobba imorgon! Orkar inte heller för den delen.. Så ska jag ta rapporten oxå så det blir att börja 06.45:( suck o stön o pust.
Just nu SPÖ regnar det! Det öser verkligen ner, det enda som är bra med regnet just nu är om all is försvinner, så jag kan börja cykla igen. Idag gick det knappt att gå ute.
Min dåliga fantasi och jag går bra ihop, tyvärr. Jag har sån jävla taskig fantasi när det gäller allt i princip. Jobbigt nu när man ska köpa julklappar. Speciellt när man frågar någon " Vad vill du ha i julklapp" och man får till svar 9/10 ggr "jag vet inte".. Tack, men det tror jag inte ett skit på! Alla har vi väl någonting vi vill ha, om inte annat ett presentkort någonstans går alltid hem. I alla fall hos mig.  Så har ni några bra julklappstips så snälla skicka tipsen till mig! Stort behov av dom!

Ska kolla om det går någe bra på tv nu. Vilket jag tvivlar men..
trevlig natt!;)
Ciao bella!

Ovido - Quiz & Flashcards