Alla inlägg den 9 december 2007

Av Sandra - 9 december 2007 21:34

Jag är faktiskt lite avis på dom som har jätte många läsare.. Jag vill oxå, är inte det hela tanken med att skaffa en blogg? Att dela med sig så att andra, mm andra kan läsa den? Själv är jag en flitig bloggläsare som älskar att kolla andras bloggar! Och jag kommenterar gärna också, vilket ingen verkar vilja göra om min blogg. Kommentera på säger jag!
Kommentarer är bra så kommentera på kommentarer...

AdJÖ

Av Sandra - 9 december 2007 21:20

Ja så är det...


Såg nyss i mitt fönster att mina fina pyttesmå orkidéer håller på att dö! Det var ju väntat med tanke på min svart fingrar! Men varför just nu? Jag gör precis som det står om hur dom ska skötas men nej då, det spelar ingen roll tydligen! Grrr!
Idag har mina svärföräldrar varit på besök, dom kom mitt i reprisen av Bonde söker fru. Typiskt! Jag som hade väntat hela helgen på att få se det genom att jag missade det i onsdags.. Men men vad ska man göra.
Dom åkte tio mil för att komma hit och dom stannade bara i 4 timmar. Inte ens fick man laga mat åt dom! När jag började att ta fram grejer till maten så sa svärmor att nej inte ska du laga mat till oss, vi ska åka snart. Jaha vad synd sa jag. Egentligen så var min tanke att åh vad skönt. Och det var inte mat till er utan till mig och sambon haha. Men men man får utöva sina skådespelartalanger:)

Sjuk är man igen också. Så imorgon blir det att sjukskriva sig IGEN. Var ju nyss sjuk! *fattigt* är också ett faktum. För det är exakt vad jag kommer att bli. Lagom såhär till jul.. Jävla schiit!
Jaja ska väl se om det finns någe på tv då.

Trevlig fortsatt kväll så här på andra advent;)

XOXO Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards