Alla inlägg den 4 december 2007

Av Sandra - 4 december 2007 23:42

Här är han Jonathan Clay som jag skrev om i inlägget innan detta.

Av Sandra - 4 december 2007 23:00

När jag kollade på The Hills på mtv.com för några veckor sedan så spelade dom en låt som typ ingen visste vem det var som framförde den. Fast idag så såg jag att en tjej visste vem det var. Så just nu sitter jag och njuter för fullo av Jonathan Clays skiva Back for good vilket även låten hette! Sök upp honom på google och lyssna på låten Back for good på hans hemsida.
Som sagt underbart härligt!

Godnatt!

Av Sandra - 4 december 2007 14:13

Kollade nyss på The Hills på MTV.com. Och jag säger bara *grrrr* Brody Jenner som är med där han är sååå jävla sexig! Speciellt i detta avsnitt då han rakat av sig håret! Hahah låter som en liten 14 åring men ärligt han är bra het! Inget man skulle tacka nej till direkt;)

haha

Av Sandra - 4 december 2007 11:50

Varje gång jag ser på något program som typ bingolotto, postkodsmiljonären eller det där när man ska skrapa fram en viss summa pengar på tv4 morgon så är det alltid eller ja 95% av dom som tävlar är 90 +. Liksom vad ska dom med pengar till? Tänk på oss unga människor som får slita ihjäl sig för att få en sketen liten summa insatt på kontot varje månad. Är det någon som har fifflat med hela systemet eller är det bara så att 90+arna har en jävla tur?!

Har suttit och tänkt idag och drömt mig bort på den tiden man var riktigt nykär. Jag saknar dom känslorna, skulle va såå underbart att få känna sig sådär pirrig, förväntansfull, glad osv. Hoppas man kan få uppleva den igen snart.

Köpte ju 2 mini orkidéer på Ikea förra veckan. Och än så länge så lever dom faktiskt, dom blommar för fullt. Dom kommer säkert dö fort som attans sen. Jag och mina svart fingrar är inget att rekomendera för blommor.

Ska hoppa in ( gå in ) i duschen nu. Får besök snart så, man måste ju riktigt fräsch:) Trevlig fortsatt dag!

Ovido - Quiz & Flashcards