Alla inlägg den 24 december 2007

Av Sandra - 24 december 2007 21:22

Ja varför firar vi julafton idag och inte imorgon som en stor del av världen gör? Hittar inget svar så jag tänkte jag vänder mig till era kloka hjärnor...
Skriv gärna en kommentar om ni vet.

Hoppas ni haft en lika trevlig och mysig julafton som jag har haft!

Puss o kram

Av Sandra - 24 december 2007 07:27

Jag och S åkte till M igår efter jobbet för att byta julklappar.
När jag och S var in i Uppsala i fredags så visste vi inte alls vad M skulle få men då kom vi ju å tänka på sexbutiken som ligger inne i Uppsala. Vi gick dit och tänkte att ni plockar vi ihop lite grejer M ska få. Det bästa är att M är lite pryd av sig så hon blev så generad när hon öppnade julklapparna igår. Hon fick en dildo, ett på handbojor och 3 olika massageoljor, såna som blir varma och som smakar. Hon blev lite generad men ändå glad, för handbojor hade hon velat haft länge men inte vågat köpa haha.

Idag så här på julafton så är man ledig, dock bara idag. Ska jobba imorgon och annandagjul med. Men det går väl an, man får bra ob ersättning.
Har väldigt mycket att göra idag. Måste städa, laga mat, baka, julskinkan gjorde jag igår, och risalamaltan är också gjord. Det är lite stressigt så här vid jul, speciellt med tanke på att jag har jobbat hela helgen.

Fick ett sms av min kära mor igår vid lunch där. Så stog det "Vi har kommit ner nu, resan gick bra. Det är 25 grader varmt. Puss", hmm nu är mor och syster nere och har det bra på Teneriffa. Dom ska vara där ända tills 6 januari, och mamma ska även förlova sig där nere på nyårsafton. Lyllo vill oxå få en ring på fingret snart. Fast jag vill inte gifta mig.

Nu ska jag gå och äta min julfrukost, julvört med julskinka på och skånsk senap samt en kopp kaffe. MUMS!!

Kanske skriver senare! GOD JUL på er alla och hoppas ni får en toppen dag!

Ovido - Quiz & Flashcards