Alla inlägg den 3 december 2007

Av Sandra - 3 december 2007 13:06

Ja, dagarna går och jag blir allt mer fundersam över hur detta ska gå, nu när jag ska sluta röka.. Hoppas nån har lite tips att dela med sig. Skulle behövas, för som det är nu så vill jag inte sluta. Vet inte varför men jag känner ändå att jag måste för min egen skull. Hela kroppen tar stryk.
Har jobbat hela helgen så igår när jag kom hem så julpyntade jag lite fort, åt lite grann och la mig på soffan. I vanliga fall så brukar jag gå och lägga mig mellan 24-01 det är standard här hemma, men igår så somnade jag runt 21.30 Va helt slut, och så skulle jag upp i morse kl 05.30 för att jobba. Nu värker det i huvud, axlar, knä och tår! Men ja ja.
Ska sätta mig och kolla på andra avenyn nu men jag återkommer sen. Kanske!

Hej da! hej da

Ovido - Quiz & Flashcards