Alla inlägg den 22 december 2007

Av Sandra - 22 december 2007 17:31

Det är nästan så det såg ut igår när jag var in och handlade julklappar. Ni vet när det är myrkrig på tvn så mycket folk var det haha. Men jag är väl ganska dum som åker in då alla får lön och då dom flesta är lediga. Jag fick dock med mig en massa saker, en ny symaskin, lite presentkort, var in på Ikea och köpte en massa, samt att jag handlade en massa julmat:) Mummsi.

Jaha nu är det bara ca 1, 5 dag kvar tills det är jul. Och än är jag inte klar med allt.. Men men det får gå ändå, jag kan inte hinna så mycket mer. Jobbade både idag och så ska jag jobba imorgon..

Sa hej då till mamma och syster idag.. Dom flyger till Teneriffa imorgonbitti. Jag vill oxå! Själv är man kvar i kylan och huttrar. Och ingen riktig jul blir det heller, för snön är ej kommen än. Bara lite frost men det duger inte. Det är tredje året i rad som jag firar jul utan snö, och julkänslan försvinner tycker jag och det inte är tjockt med snö ute..

Ska gå och äta lite broccoligratäng nu. Men ha det bra så här dan före dan före dopparedan!

GOD JUL

Ovido - Quiz & Flashcards