Alla inlägg den 11 december 2007

Av Sandra - 11 december 2007 20:41

Finns hur mycket som helst om man bara surfar runt lite.. Detta är några av grejerna jag vill ha.
*Tex Bottle Cleaner från Riedel, små kulor som man lägger i tex en vas som man inte kan få ner diskborsten i. Man häller i kulorna samt lite vatten och så snurrar man runt på tex vasen och vips så är den ren! Smart och snyggt! Finns att köpa på www.frapp.se
*Sen har vi den ursnygga kudden som finns i färgerna natur, gul, grön och hallon. Kommer från Mairo. Även denna kan man köpa på www.frapp.se
*Stelton termos, ja vad mer behöver man säga?! Jag vill ha de röda! Ursnygg! Finns att köpa på www.frapp.se
*Georg Jensen Glow Ljusstake Black Gold av Georg Jensen är så snygg. Kolla in formen på den! Finns att köpa på www.danskdesign.nu
*Brickbordet från Sagaform är så snyggt! Vill ha!! www.frapp.se
*Har ni sett Vitrinskåpet Norden från Ikea? Så jäkla snyggt vitrinskåp, till ett hyfsat bra pris med! www.ikea.se

               

 














Av Sandra - 11 december 2007 11:07

Sitter och kollar ut, inte en enda snöflinga. Inte ens en isfläck. Det ser mer ut som vår/höst... Julkänslan är näst intill kaputt! Men men jag får hoppas att snön kommer snart. Och att snön ligger i några veckor..
Har bokat en kryssning nu till mig + M + S.. ska bli skoj. Och det bästa är att jag slipper betala:) Dom bjuder haha.

Igår höll jag på att slå in paket.. Jag tyckte det blev jätte fint. Men å andra sidan så är det min åsikt, och ja smaken är som baken, delad;) Ska slå in lite paket i dag med! Jag tycker sånt är kul jag, allt som man ska göra med händerna är kul, pyssel, hantverk, osv.
Åh på tal om hantverk så ska jag få en symaskin. Min lillesyster sa idag att hon visste vad jag skulle få i julklapp, och då sa jag en symaskin kanske?! Då började hon flina lite och sa näää det ska du inte alls få.. Nehä eller hur, det är det enda jag har önskat mig så. Och jag vet att mamma kommer ge det vi barn vill ha, även fast jag är 22 år;) Sen av svärföräldrarna så kommer vi få en espressomaskin. ÄNTLIGEN! Fan här bor man på ett ställe som inte har någon espressomaskin. Inte på ett enda fik kan man hitta på en espressomaskin. Vad är det för fel?! Skulle nästa vilja öppna ett fik och servera GOTT kaffe. Men hur går man till väga?! Någon som vet?!

Jaha nähä.. tänkte visa  mitt fina paket som blev så fint inslaget igår. Om snörena ser konstiga ut så är det för att dom är typ misshandlade av mig. Det gick knappt att få någe knorr på dom! *grr*

Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards