Alla inlägg den 27 december 2007

Av Sandra - 27 december 2007 20:00

Pest eller kolera? Så är det nu när man är ledig. Städa eller tvätta? Usch så tråkigt. Min räddning kom nu när S ringde och ville åka in till stan och handla lite. M fyller ju år på nyårsafton så då måste man ju köpa en present till henne. Vilket man inte kan göra här där jag bor, för här finns det typ bara 5 hårsalonger, 1 fik (skvaller palatset för de äldre), en ica en konsum, en elektronikaffär, ett apotek och en bokhandel. Ochjag tror inte att M skulle bli så glad om hon fick någe från någon av butikerna.
Medan vi pratar om presenter så fick jag två julkappar av farmor (samt en massa mat, 2 kassar fulla för att vara exakt) och den första var en kristallskål, passade perfekt till allt överflödigt godis man fått, sen så var det ett till paket som var ganska tungt haha det var ett kaffe paket, classic kaffe. Min farmor i ett nötskal;)

Beställde lite kläder i dag på ellos. Dom hade fått in mycket nytt nu, och det kan behövas lite förnying i garderoben. Speciellt nu när man ska på party kryssning, eller k*ull containern som folk gärna kallar det för haha. Måste va snyggare än snyggast då, alltid kul när killarna kommer fram. Man mår bra när man vet att man eftertraktad fastän man är upptagen.

Har hakat upp mig på Craig David, lyssnar på hans skivor hela tiden nu. Har sådana perioder då en artist är bättre än dom andra, tills jag ledsnar. Men Craig David har varit en favorit enda sedan hans första skiva Born to do it. Helt grym och han har blivit riktigt snygg nu med åren!

Nu är det bara 4 ynka dagar tills den giftiga pinnen är borta för gott! Kommer bli riktigt tuffta att sluta röka, men då är det ganska skönt genom att man jobbar mycket, för det är flera stycken på jobbet som ska sluta, så det är ju skönt. Det värsta är att min sambo röker och han kommer inte sluta. Snacka om att det kommer att vara påfrestande att vara hemma. Har ni några bra tips om att sluta röka så snälla skriv till mig då!
Jag kanske får gå runt med en påse morötter, varje gång jag blir röksugen så fram med en morot. Morotstanten kommer bli mitt nya namn eller kaninen. Sånt man får ta haha.

Ska gå och göra lite te nu, family guy börjar ju snart! Så himla roligt!

Hej så länge, och om jag inte skriver något i morgon så trevlig helg på er!
puss xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards