Alla inlägg den 29 december 2007

Av Sandra - 29 december 2007 19:48

Har precis kollat på Saw IV.... Usch vilken rå film det var, precis som dom andra tre filmerna.. Och vilken chock man fick sig i slutet, hade inte alls väntat mig att han var inblandad.. Kolla på den om ni får möjlighet till det! Mycket bra!


Imorgon så ska vi fira M som fyller år, egentligen så var tanken att hennes julklapp även var en födelsedagspresent, men det var inte så M hade tänkt sig haha, så jag och S var in till stan i går och köpte ett jädrans läppglans hon ville ha, sen så köpte vi ett födelsedagskort med ett brudpar på, för M tjatar hela tiden på att hon vill gifta sig, så vi tänkte ge det i förebyggande syfte;) Jag fick äran att slå in julklappen. Jag tog först en stor kartong och sen så letade jag upp 3 små grejer, 2 vanlijljus, en hel hög med kylskåpsmagneter som man kan bilda ord med, och sen några sminkprover som jag har fått, slog in allt försig och skrev siffror på dom så att hon får öppna det bästa till sist. Sen när jag och S var och handlade på Willys så såg vi sådan här apparat som man lägger en tia i och så vrider man och så får man ut typ en studsboll, tuggummi osv. Och i en av dessa behållare så fanns det löständer, där tänderna var täckta av "guld", ni vet såna som rappare har, grillz heter det nog. Så vi vred oss till en sån och slog in i ett enkom paket haha. Fick senare ett sms av M där det stog att vi står för presenterna och hon står för tårta och kaffe, vilken surprise hon kommer få haha. Kul att driva med henne!

Skriver imorrn om hur det gick!;)

Trevlig fortsatt kväll!
xoxo

Av Sandra - 29 december 2007 17:10

Har nu stått och gjort kroppkaker i ca 1,5 timmar och det ska bli såååå gott! Nu kanske ni rynkar på näsan, för jag vet att det är många som inte tycker om kroppkaker. Men å andra sidan så är det ganska många som bara ätit dom man köper, studsbollarna med nån slags pölsa i. USCH säger jag till dom för det smakar bara vidrigt! Men om ni får chansen så ät hemmagjorda någon gång. Helt underbart gott! Jag och sambon ska äta snart och då ska vi även se Saw IV, så jag har längtat. Älskar alla Saw filmerna. Man får liksom verkligen tänka, försöka komma på lösningen, men det går inte haha och så är dom ganska råa oxå, vilket jag tycker om.
Kollade på en film i morse, The Flock hette den, med bla Richard Gere (ganska sexig för att vara så gammal), som handlade om sexförbrytare. Den var hemsk. Usch, om jag hade barn skulle jag bli nojig. Riktigt nojig, men ja man kanske inte ska ta allt på SÅ stort allvar, detta var i USA och ja, där går allt till överdrift, eller vad säger ni?

Kollade på CSN om Banazir Bhutto, den dagen hon blev mördad, när var det? I förrgår?! I alla fall så kan jag ju tycka att det var ganska väntat, dom hade ju försökt ett antal gånger, och det var väl bara en fråga om när dom skulle lyckas. Och CSN pratade om det där i flera timmar, typ hela dagen.. Det är lika om någon stor mediaperson eller dylöikt dör här i sverige, då ska (oftast SVT) dom visa typ alla program dom kan hitta om denna person, liksom som typ Astrid Lindgren, snälla nån hennes verk går typ var och varannan dag, nej då ska dom ändå visa allt hon har gjort på en och samma dag..

Jaja nu får det va nog på mitt gnäll;)

Ska gå och äta väldigt gott nu och kolla på Saw men jag skriver kanske senare.. Har ju inte skrivit varje dag nu. Ska berätta varför sen..

Hej så länge
xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards