Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Sandra - 1 januari 2008 16:30

Somnade kl 00.10 igår, dödstrött, hade bara sovit 3,5 timme natten till nyårsafton pga diverse drömmar om bla sittsår på röven samt plast som droppade från taket etc. Ialla fall tur att man var så trött ändå för jag va tvungen att gå upp kl 05.30 i morse, skulle infinna mig på jobbet kl 07.00 Har precis kommit hem.
Idag så är det slutrökt för mig. Eller ja det va de jag sa igår, när jag gick till jobbet så tänkte jag att ja en cigg till jobbet kan ju inte skada bara jag inte röker PÅ jobbet, så jag rökte en och två cigg på väg till jobbet. Sen väl under arbetet så kände jag att det suget låg där i väntan på att få sig en cigg, så på rasten blev det 2 cigg till, och yttligare en på eftermiddagen. Men tänk så duktig jag har varit som bara har rökt 3 jävla cancerpinnar på över 8 timmar, istf 10 cigg en förbättring eller vad säger ni?! Målet är ju dock att vara rökfri, får se, det går sakta men nja ganska säkert i alla fall.

Ska ta och käka lite nu, rasten rökte jag ju upp.
Hoppas ni hade det trevligt igår! Och att det nya året blir bättre än förra!

Puss o puss
xox

Ovido - Quiz & Flashcards