Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Sandra - 18 januari 2008 15:48

Har kollat runt en massa på internet och kommit fram till att Scrapbooking ser ganska kul ut. Jag som älskar att pyssla med saker och ting, det skulle ju passa mig perfekt. Det värsta är att det finns inte så många leverantörer i Sverige, och det är ganska dyrt, för när man väl har hittat en grej så hittar man en till grej som man kan behöva till det där kortet tex. Men jag ska nog lägga in en beställning idag, jag kunde ju se hur mycket jag skulle få i lön idag och, ja jag blev glatt överraskad, man kanske klarar sig månaden ut denna gång. Januari har varit fattigt må jag säga. Har fått fråga mamma om en liten slant 2 gånger. Men hon är så snäll så hon lånar gärna ut.
Dom flesta har fått löneförhöjning denna månad. Dock inte jag. Tydligen så är det bara dom som är fast anställda som får först, sen så skulle dom som var med i facket få och sedan dom som inte var med i facket. Tur att man är meddlem där då. Skulle behöva en ökning på si sådär 2000 kr på lönen. Skulle inte vara helt fel.

Från en sak till en anna. Nästa helg så är det kryssningen som gäller! Ska bli så jädrans kul! Åh vad jag längtar, fast jag måste köpa en mini resväska som jag kan ha med mig, vi ska ju bara vara borta över en natt. Men på något konstigt sätt så får man alltid med sig saker som skulle kunna vara i 1 vecka istf 1 dag. Men man är ju tjej, man måste ju ha med sig ett antal kläder, genom att man inte kan bestämma sig hemma vad man ska ha på sig när man går ut på kvällen, sen ska man ha med sig ett-två par skor, diverse hygienartiklar, sen så måste man har med sig handukar, underkläder, handväskor, smycken osv. Jaja man får väl skylla sig själv när man velar fram och tillbaka om saker man ska ha på sig.

Inte så värst skönt med fredag. Ska jobba hela helgen! SUCK! Har ingen ork till det känns det som. Men det går nog ganska fort ändå. Hoppas jag.

Ska käka något nu, börjar känna suget i magen!

Puss o puss
xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards