Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Sandra - 4 januari 2008 21:51

Jag har börjat fundera på det, om jag bara inbillar mig att nää jag var nog inte så röksugen idag, eller nej denna cigg va inte så god, även fast det var 4 timmar sen jag rökte sist!? Hmm kanske detta är ett tecken på att snart om ett tag (några år) så är man rökfri?! Kanske, kanske inte..
Ska jobba imorgon me, men det blir nog bra det, är ju ledig på söndag. Och imorgon ska jag hämta paketet jag skickat efter ifrån ellos, med lite nya och snygga kläder, till ett bra pris dessutom;)

Åh jag vill på kryssning nu, och bli full!! Det kanske låter löjligt men jag tycker om den där känslan av att man bara hör en massa sorl och man känner sig sådär lullig, nice nice.. Man tar för sig mer än vad man gör i vanliga fall, och oftast gör man bort sig. Men varför bry sig om jag skämmer ut mig? Jag lär, mm "lär" ju inte se dom igen (får man hoppas), så varför bjuda dom på en skratt??

Nää nog för mig idag.. Ska gå och njuta av min giftpinne!!
Mmm smokey!!

Puss o puss
xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards