Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Sandra - 6 januari 2008 22:32

Mycket bättre än svenska versionen, bättre än någon annan version.

Av Sandra - 6 januari 2008 22:06

Idag har jag varit ledig, dock bara idag.. Ska jobba imorgon och sen är jag ledig en dag till. Drygt, men jag får skylla mig själv, jag har ju trots allt kokat ihop mitt schema själv.. Idag så har jag städat som en galning här hemma, fick en städkick, och den får man ta vara på, för den kommer inte ofta haha.
Kollade på en film idag, I know who killed me hette den, med bla Lindsey Lohan... Jag kunde inte ens kolla klart på hela filmen. Den var så jädrans dålig! Snacka om kalkonrulle! Fast å andra sidan, vad kan man förvänta sig av Lindsey Lohan?
Tankade Big Brother Celebrity Hijack igår. Fy fan va roligt englands big brother är. Just denna gång så är det skit kul, för varje dag så är den en kändis som ska styra en person i huset, en hel dag, vad personen i huset ska göra, vad han/hon ska säga osv. Tanka om ni har möjlighet till det!
Och kolla in www.joox.net . En bra sida där man kan kolla på film, konserter, tv-serier osv.

Ska kolla på tv en stund nu innan det är dags för att gå och lägga sig!

Puss o puss
xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards