Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Sandra - 22 januari 2008 23:56

Hmm läste på myspace att det va nån som sa att Heath Ledger hade dött, och jag tänkte inte mer på det, trodde dom skrev så bara för att skämta eller nått.. Vet inte riktigt vad jag tänkte, men sen så sökte jag på Heath Ledger på google, och där stog det att han har dött. Fy fan, det var väldigt oväntat i mina ögon!
Älskar Brokeback Mountain, den är fan bra, med just Heath Ledger och Jake Gyllenhall (Gyllenehålet). Hmm det kan inte vara lätt att vara känd.. Fy fan, det är nog det sista jag skulle vilja bli. Känd. Usch, man får nog stå ut med mycket skit. Typ Brittan Spears.. Fy fan va hon har sjunkit lågt! Så lågt det går att komma... Snacka om att inte ha någon självrespekt alls.
Men det är ganska kul med kändisar här i Sverige, eller ja kändisar rent allmänt, för så fort dom inte varit i media på ett tag så ser dom till att göra något drastiskt så att dom bli omtalade igen. Tragiskt!

Nej nu ska jag myspacea lite till, sen blir det dreggla kudde;)

Puss o puss

Lite artist tips!
Jonathan Clay samt Sam Beeton!
Dom bara måste höras!!

Ovido - Quiz & Flashcards