Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Sandra - 28 januari 2008 23:09

Dom presenterar sig själva. Lyssna, det måste ni bara göra! Grymt bra!

Av Sandra - 28 januari 2008 15:45

Vad tycker du om att läsa om när du kollar in en blogg??


Av Sandra - 28 januari 2008 12:47

Kom hem igår från kryssningen på Ciderella med S och M.. Fy fan va kul vi hade, mycket dricka, mycket fina män, grym musik, och Brolle så klart;)
Det första vi gjorde när vi kom på båten var att gå och käka en räkmacka, som vanligt hehe- Sen så blev det en tur till taxfreen för att köpa en massa dricka som vi skulle dricka i hytten (som man egentligen inte fick *oops*), sen blev det bara till att gå tillbaka till hytten, duscha, kröka, och snygga till sig. Fy fan alltså. Jag tror att alla snygga män som finns i Sverigen var med på båten. Det kryllade av dom, och bartenderna var skit snygga, Brolle Jr va gör läcker, och han hade inte sitt hår som han brukar, vilket är ett plus om jag ska vara ärlig;)
På en av klubbarna club 7 , där var glovet så jävla äckligt haha, när man skulle lyfta fötterna så följde inte skon med, det var som om någon hade hällt ut några flaskor koncentrerad saft och sedan låtit det stå så i typ en vecka. Grymt snuskigt!
Längtar till våran nästa kryssning, då blir det en långkryssare 36 h kryssning eller är det 48 ?! ingen aning men längre än denna i alla fall..
M va helt galen på kryssningen haha, hon va typ wild and crazy, flashade tuttarna lite här och var, stötte på alla bartendrar, gick fram till vem som helst och bara hej fan va snygg du är! typ Hon va hur rolig som helst!

Håller på att vila upp mig nu, blev alldeles för mycket dricka på kryssningen. Fattar inte hur mycket jag fick i mig, att det ens är möjligt?!
7 Bacardi Breezer, 2 Öl, 1 Gin o Tonic 6a, en annan drink jag inte kan namnet på, 2 tiquila shots, och en white russian. En sablans blandning haha. Och jag var dyngrak på morgonkvisten haha.

nää ska fortsätta och vila upp mig nu..

Tjing tjing

Ovido - Quiz & Flashcards