Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Sandra - 20 januari 2008 22:40

Detta är vad S sa, hon va jävligt rolig tycker jag, men jag vet att det är säkert någon som har någon sorts åsikt om denna kommentar som hon gapade fram. Hon sa att hon hade Bulimi/Alzheimers light, för att hon äter och äter men sen så glömmer hon bort att spy haha detta sa hon i samband med att hon pratade om sin vikt haha.  Nu är det väl någon som tycker, att man ska inte skämta om sånt. Men nu gjorde hon det, och hon är inte den personen som är speciellt diskret eller blyg av sig. Haha!

Så snart åker man på kryssning, ja det är ett jävla ältande av mig men kryssningen har jag sett fram emot skit mycket! Kom oh tänka på en till rolig kommentar som S sa till sin sambo, hon sa "Inte är man väl otrogen om man ligger med en kändis på öppet hav?!" Haha hon hade tänkt sig Brolle Jr som sängkamrat haha, hon sa "det som händer på Cinderella/Knullcontainern, stannar där". Kanske det, men man har väl ett samvete man får ta hänsyn till kanske haha, kanske inte?!

På tal om något helt annat. Jag håller på att baka! kl är 22.51 haha, men S ringde nyss och sa att vi skulle fika imorgon kl 13 hemma hos henne och att vi stog för fikat, och genom att M skulle baka så fick väl jag oxå göra det. Jag har gjort chokladmuffins med chokladbitar i. Mumsi mumsi! Jag hade ingredienser precis så att det räckte, så nu står dom i ugnen och fixar sig en bränna! Har jobbat hela helgen med S, är sååååå jävla trött i fötterna efter allt evigt springande man utsätts för på jobbet. Man måste vara mentalt förberedd innan man går och jobbar, för det är många som bor hos oss som suger ut ens energi, och tar all ork ifrån en. Men nu så är jag ledig imorgon, dock bara en dag men vad gör det?! Hellre en dag än ingen.

Hmm ska kolla till mina muffins nu, och kanske ta en snabbis. En snabbisdusch, för jag orkar nog inte duscha imorgon!

Natti natti o puss o puss
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards