Alla inlägg den 3 november 2008

Av Sandra - 3 november 2008 23:17

Har nån av er sett nått avsnitt av den serien? Jag har precis kollat på 2 avsnitt, och oj vad bra det är. Väldigt sexuell serie få jag lov att säga...
Rekomenderas!

Idag var det fasiken jobbigt att jobba.. Helt slut efter att ha jobbat i helgen.. Men det var skönt att åka buss i morse, så man kunde sova lite mer, vilket man aldrig tackar nej till, eller inte jag i alla fall!
Snart är det dags för tisdagstema igen.. Undrar vad det blir denna vecka, ska bli spännande!

Så, vem tror DU vinner valet i USA då? Och vem vill du ska vinna? Jag personligen vill att Obama ska vinna. Jag tycker McCain har lite för mycket Bush i sig, och det gillar jag inte! Men snart så avgörs det, USAs nya presidenta

Ska fortsätta att kolla på True Blood nu.. Men fortsatt trevlig kväll!

KraM på er

Av Sandra - 3 november 2008 22:43

Haha kolla in denna video, dom är ju så jäkla skickliga!

Ovido - Quiz & Flashcards