Alla inlägg den 5 november 2008

Av Sandra - 5 november 2008 20:27

Usch, idag har det varit en mycket seg och långsam dag! Jag har jobbat från 07.40 imorse till 17.10 Jag bar tvungen att åka med en gumma till akuten, där jag blev sittande i 3 timmar.. Känndes ju inte så kul, men men tur att man bor bakom sjukhuset då, så det vad bara att gå hem sen..

Jag är fortfarande lycklig över att Obama har blivit vald till USA:s 44:e president! Jag tycker att det är häftigt, han är ju den första mörkhyade presidenten i USA. Jag lyssnade på Obamas segertal, och vilken talare! Alla runt omkring blir tysta, alla VILL höra vad han har att säga, och han säger bara bra saker! Han verkar vara en riktigt smart, välutbildad, bra man, som kan göra mycket nytta! Jag är dock lite orolig över att det kan bli som det blev med JFK. Vilket jag verkligen verkligen inte hoppas på! Förresten, vem hoppades ni skulle vinna valet?

Usch nu måste jag duscha lite, jag måste värma upp mina muskler, dom är så stela, och jag har fått så jävla ont i ryggen..

KraM på er!

Av Sandra - 5 november 2008 05:41

Guuu vad glad jag är att Obama vann!! Fy fan om dom hade fått McCain, han verkar ju inte riktigt klok den gammel gubben!
Jippie i alla fall!! Undrar hur det kommer se ut nu i USA? Och i övriga världen.. Jag menar, USA påverkar ju inte bara sitt eget land utan övriga världen också.

I alla fall, godmorgon! Sitter här halvt påklädd, med en kopp te och 2 äggmackor vid min sida... Ska ta och gå iväg till bussen snart, som ska ta mig till jobbet. Men nu ska jag ta och äta mina mackor och dricka mitt te, och jubla lite:)

Ha det så bra så länge, och fortsatt trevlig onsdag!

KraM KraM

Ovido - Quiz & Flashcards