Alla inlägg den 16 november 2008

Av Sandra - 16 november 2008 09:28

Har varit uppe i 2 timmar nu ungerfär. Var tvungen att gå upp för att jag höll på att hosta ihjäl mig.. Känns som att jag skulle hosta upp lungorna, men men har tagit mig en bisolvon nu, får se om det hjälper någe.
Jag hade tänkt att ta en långpromnad nu på morgonen, men jag avstod på grund av detta jäkla väder vi har, regn och rusk, som alltid.

Jag har varit mycket dålig på att skriva på sistone, men jag har jobbat så mycket och sen så har jag varit helt slut pga förkylningen som jag har just nu. Men men, det ska det bli ändring på:)

Håller på att ladda upp batteriet till kameran så jag kan få ta lite kort till fototriss som har skärp och sopor som tema idag. Får väl gå ut sen när det är uppehåll och fotografera lite skräp.

Nä ska göra mig i ordning nu så att man får igång denna dag med.

Skriver mer senare!

KraM på er

Ovido - Quiz & Flashcards