Alla inlägg den 22 november 2008

Av Sandra - 22 november 2008 09:22

Fan fan fan!!!!!!!!! Jag som skulle åka ner till mammsen i Sthlm för att fixa bilen.. Det går ju för fan inte, det är så jävla mycket snö, och jag som ALDRIG har kört i snö ska då sitta och åka drygt 8 mil dit och 8 hem, när du glöm det! Och mammsen ringde och sa att jag inte fick komma ner pga snön. Fan fan fan! Jag måste ju besikta om bilen i veckan men det går ju för fan inte! Men min mammsen sa att jag skulle få låna en av deras bilar, och att dom skulle komma upp och byta så jag slipper åka ner.. Fan fan fan! Jag som ska jobba i 3 helger framöver, jag vill ju ha min bil då, eller jag måste ha den annars kommer jag inte till jobbet!!

Åh så arg jag är!! Jävla snö fan..

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 phuuuuuuu

Okej, en positiv sak är väl att jag får vara hemma nu och pyssla lite, men ändå, jag är lite besviken, jag såg fram emot att åka själv ner till sthlm. Jag hade laddat mp3 spelaren med en massa bra ny musik, jag hade klätt på mig varmt, packat ner filt, ficklampa, lite frukt och lite dricka, men nää då, inte ska jag få njuta av att åka själv ner till sthlm.

Aja jag ska väl ta och coola ner mig lite

Hoppas ni får en bättre start på dagen än vad jag har fått i alla fall!

KraM på er  

Ovido - Quiz & Flashcards