Alla inlägg den 4 november 2008

Av Sandra - 4 november 2008 23:52

Usch, jag såg nyss vad kl var, och den är mycket! Så det betyder väl att man får ta och  tvinga sig själv till sömns.. Eller nja tvinga är nog inte nödvändigt, jag känner mig ganska trött nu, efter att ha haft en dag helt utan att göra någonting haha..

Nåja, godnatt på er! Och sov så gott.
Här är en låt jag somnat till många gånger!

KraM

Av Sandra - 4 november 2008 21:23

Guu så skönt, idag har jag varit ledig, fast dock bara idag.. Ska jobba en dag nu, sen är jag ledig i 2 dagar, vilket ska bli ännu skönare!
Så hur har jag spenderat min lediga dag? Jo jag har inte gjort ett skit haha, jo då jag har städat och diskat. Samt lagat mycket god mat, och sen har jag haft ett True Blood maraton. Älskar den serien, som bla Alexander Skarsgård är med i. Den handlar om vampyer och människor, deras relation med varandra osv. Mycket bra, sexig (ganska mycket sex), spännande serie, med många sexiga män:). Helt klar höstens bästa serie! Kolla på den vettja!

Så idag är det ju ett nytt tisdagstema, men jag vet inte riktigt hur jag ska få till det denna vecka. Temat denna vecka vara Halloween. Men jag kanske kommer på något imorgon.

Nåja, ska kika lite vidare, får se om jag kommer något bidrag imorgon.

Ha det så bra så länge!

KraM

Ovido - Quiz & Flashcards