Alla inlägg den 7 november 2008

Av Sandra - 7 november 2008 18:45

Ja, den var både god och mättande! Helt perfekt:) Jo middagen bestod av fisksoppa, gjord på fisk (såklart daaah), potatis, morötter, spenat, timjan, salt, peppar, crame fraich, fiskbuljong, och lite grädde o vatten. Mumsigt värre! Till de hade jag gjort ett grekiskt lantbröd. Drickan fick bli vitt vin. Toppen toppen om jag får säga så själv:)

Jag ska ta väl och dricka upp mitt kaffe kanske, så jag kan få studsa in i duschen. Vill ju vara fräsch imorgon när jag kommer till jobbet, för att sedan känna mig smutsig, som man lätt gör i den skitiga och torra miljön. Men men, man får vara glad att man har ett jobb i alla fall...!

Ha det så bra så länge!
KraM på er!

Av Sandra - 7 november 2008 15:35

Ja så kan man uttrycka det på denna underbara dag:) Det är fredag och alla är glada över att helgen är nära! Dock så är inte jag så glad, bara för att jag ska jobba hela helgen.. Börjar 7 imorgon, så jag måste åka hemifrån kl 6, hah jag blir trött av att bara tänka på det!
Jag har precis kollat på en film, Make it happen hette den. Handlar om en tjej i 20 års åldern som försöker komma in på en dansskola. Jag som älskar filmer som innehåller dans, tyckte att denna var bra! Jag blir lite avundsjuk, för det ser så kul ut att dansa så där. En annan är ju stel som en lyktstolpe.
Men men, drömmar är ju bra att ha!

Funderar på om jag ska baka lite bröd nu, för jag har planerat att jag och sambo ska äta fisksoppa idag, och då vore ju nybakat bröd vara perfekt till soppan. Men om jag ska bli klar idag så får jag väl ta och börja nu.

Så ha det så bra så länge!
KraM på er!

Av Sandra - 7 november 2008 09:32

Denna vecka är det vinrött som gäller. Och jag hade lite svårt, men jag tror det finns en aning vinrött i denna bild.

Hoppas ni får en trevlig helg! Och kommentera gärna:)



KraM på er!

Ovido - Quiz & Flashcards