Alla inlägg den 24 november 2008

Av Sandra - 24 november 2008 14:58

Ja så kan man sumera min dag. Jag som skulle jobba kväll idag hade tänkt att ta först bilen, men sen började fegheten slå in, så jag tänkte att då kan jag ju ta bussen, även fast att det skulle betyda att jag får sova över där. Jag ville ju så gärna jobba efter att ha varit sjuk i en vecka. Men nej då, då är alla bussar inställda pga snö och halka. JIPPIE!! Inte fick jag tag på jobbet heller, för att mitt mobilnät låg nere. Så typiskt!
Hur som helst så fick jag till slut tag på en arbetskollega på jobbet, och sa att jag kan inte komma, jag är strandsatt (om det ändå vore på en strand!!) och jag vågade inte ta bilen, det är ändå 4 mil till jobbet. Och vågar inte bussarna åka så tänker inte jag heller bege mig.

Nåja, det är som det är. Vad ska man göra, jag får se dom som så, att jag får yttligare en dags ledighet.:)

Nåja, jag ska försöka ta mig till affären snart. Får se om det bli med bil eller med 2 fötter..

Ha det så bra!

KraM på er!

Av Sandra - 24 november 2008 14:46

Så hela Sverige har väl snö. Här är det säkert en 4-5 dm. Bussar är inställda, vilket gör att jag har blivit "strandsatt". Så jag tog lite foton från balkongen för att visa just hur mycket snö det faktiskt finns här. Visst är det vackert med snö, men det skapar mycket hinder också.


Det ser ganska ensamt ut det där.


Gungorna är i jämnhöjd med snön.

Träden blir så vackra med all snö som samlas på kvistarna.

Så det var mitt bidrag till fototriss.. Kommentera gärna och kolla även in andras bidrag här http://fototriss.blogspot.com/

KraM på er!

Av Sandra - 24 november 2008 14:42

Åter igen så är man sen med sitt bidrag.. Men men, denna vecka är det i alla fall gult och grön som ska vara med i bilden. Jag som inte har någe gult hemma har däremot lite gul(d).. Så detta blev mitt bidrag, lite klent kanske, men, det var det bästa jag kunde komma på.

Kommentera gärna:)


KraM på er!

Ovido - Quiz & Flashcards