Alla inlägg den 20 november 2008

Av Sandra - 20 november 2008 10:46

Fy fan, jag har varit hemma hela veckan från jobbet tack vare en hemsk förkylning, som innehöll en jävlig rethosta och ett vattenfall till näsa. Jag hostade så mycket att jag fick träningsvärk i bröstet för att mina muskler hade dragit ihop sig så pass under mina rethostattacker. Men nu så är jag på bättringsväg. Mycket tack vare alvedon och nipaxon.

Ska försöka ta mig ner till stan i helgen så jag kan få min bil fixad! Måste ombesikta den nästa vecka.. Så jag måste ner till stan, så är det bara, annars kommer jag ju ingen vart.
Nää usch, jag ska ta och göra mig lite frukost nu, känner hur magen bråkar på mig, men jag skriver mer senare!

KraM på er, och fortsatt trevlig dag!

Av Sandra - 20 november 2008 10:37

Denna veckas tema på fototriss var och är fortfarande, skräp & sopor. Så jag med min dåliga fantasi tog lite kort hos en väns vän, där det inte var allt för städat.. Eller vad tycker ni?


















Ovido - Quiz & Flashcards