Alla inlägg den 25 november 2008

Av Sandra - 25 november 2008 22:48

Jag fick världens chock idag! Jag kollade min lönespec. och jag skulle få min lön, och sen retroaktivt sen 1 jan-08 alltså yttligare 19000! Fatta jag blir rik efter tolvslaget!! Har redan planerat vad dom ska gå till. Bla en 42tum platt tv, och en ny soffa! Wohoo:)

Nu med lite sämre grejer.. Fy fan vilket väder det har varit idag. Bussen gick i alla fall så jag kom till och ifrån jobbet. Dock på vägen hem så kom jag hem ca 30 min efter den vanliga tiden. Det var så halt, och jag kännde hur bussen krängde och glad lite åt sidan. När vi nästan hade hamnat i NT så hade det hänt en bilolycka, eller ja en buss utan passagerare hade åkt ner i diket, så vägen fick dirigeras. Men men jag kom hem i alla fall med livet i behåll *thank gaaad*

Har beställt lite kläder med kom jag på, för 2000, man får ju liksom passa på nu när man kan spendera och fortfarande veta att man kommer ha pengar kvar.

Nåja, ska kika runt lite nu. Men ha en fortsatt trevlig dag!

KraM på er!

Ovido - Quiz & Flashcards