Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Sandra - 3 maj 2008 20:06

Om du har någon blogg som du tycker att jag ska läsa så snälla skicka en länk! Jag älskar att läsa andras bloggar! hehe

Puss xox

Av Sandra - 3 maj 2008 19:50

Det gör i alla fall jag. Så artigt som jag kan så säger jag välkommen mensen.. Haha då vet man att man är ganska frisk i alla fall. Och att man inte är gravid (och ja jag vet att man kan ha mens och vara gravid!).
Fick den härom dagen, och jag fick sån jävla mensvärk, jag höll på att svim ma för att jag fick så ont. Men efter drygt 2 timmars försök så lyckades jag somna (kl 13.20) och vaknade upp efter 3 timmar. Då var värken borta, såå skönt. Och om jag hade några alvedon hemma så skulle jag ha tagit 2 st, men genom att det var tomt i asken och apoteket var stängt så blev det ett rent helvete.. Men men nu mår jag prima:)

Igår när jag var och handlade så gick jag och köpte cigg efter att jag varit in på Konsum. Och innan jag gick in i kiosken så gick en fylltant ut och när jag kom in i kiosken så låg det en hudralapp på golvet, som troligtvis denna fylltant tappat. Men jag var inte säker på att det var hon som hade tappat den så jag behöll den *tihi* och köpte yttligare 2 pkt cigg.., Haha det gjorde min morgon! Jag kan ju gärna inte gå och fråga tanten om det är hennes hundring. Klart att hon svarar ja, vem skulle inte ha gjort det!? Kalla mig tjuv om du vill, i dont care!

I går fyllde min älskade sambo år, och jag höll på att laga hans favorit mat igår och det tog typ 3 timmar, och idag gjorde jag tårtan. Jag har varit som en husfru dom senaste dagarna:D Jag kan ju vara glad att det inte varar för evigt, husfru rollen alltså!

På tal om husfru, så har jag kollat runt en hel del om au pairer. Det verkar vara jävligt kul och intressant, och inte minst lärorikt! Skulle vara väldigt kul att få åka till England eller nå liknande ställe där dom pratar engelska. Grejen är att många vill att man ska vara borta mellan 1-2 år. Och hade jag varit singel så inte problem! Men nu när jag är i ett förhållande som jag har varit i, i snart 6 år så är det lite svårt! Skulle dock bara vilja jobba hos en ensamstående familj. Skulle bli jobbigt om man bor hos ett par och har ett rum i samma hus, och man kanske hör dom när dom blir intima:S Det skulle vara väldigt obekvämt! Usch!

Om man kanske ska ta och hoppa in i duschen. Vore bra skönt!

Kanske lägger in några fler inlägg senare.. Får se om jag orkar..

Puss o puss

Av Sandra - 3 maj 2008 10:45

* 3 Doors Down - Kryptonite
* Puddle Of Mudd - Blurry
* Staind - Zoe Jane (Helt fantastisk, underbara live!)
* Staind - It's been awhile

Hoppas ni gillar låtarna! Lyssna noga på texten i Zoe Jane, love it!

,, , ,
Ovido - Quiz & Flashcards