Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Sandra - 13 maj 2008 22:37

Japp, nu har man varit på årets första bilbingo! Även fast jag bara är 23 år (snart) så är det fan kul med bilbingo! Men idag när jag och S åkte, så hade vi sån jävla otur! Vi fanemej ingenting! NADA!! Jävligt surt må jag säga! 140 som man egentligen inte har, åt helvete! Men det är kul ändå, och i pauserna så är det bakluckefika som gäller, alla fikar via bakluckan, haha det ser bra kul ut:D

Ska gå och tvätta av mig sminket nu, men jag skriver mer imorgon!

Natti natti och sov så gott!
Puss o puss

Av Sandra - 13 maj 2008 01:14

Skulle vilja ha lite tips om program som man kan ladda ner gratis, program som man kan trixa och fixa med foton och bilder, i bla jpg, jpeg format.. Någon som vet någe bra program? Snälla skriv till mig i sådana fall!

Natti natti!
Puss o puss

Ovido - Quiz & Flashcards